Parkovat můžete v ulici, kterou uvedete v objednávce na naší webové stránce. Ulici, lépe pak identifikátor ulice, kde parkujete, zadejte ve druhém kroku objednávky. Snadno lze změnit i adresu parkování – stačí vyplnit formulář na hlavní stránce a my zaktualizujeme s adresou i zónu. Změnu adresy můžete během uhrazené doby při přeparkování provádět libovolně.
Jsme váš osobní parkovací asistent - parkovací Concierge služba – zajišťujeme pro vás parkování v jednotlivých ulicích, abyste se mohli po Praze volně pohybovat. Zajišťujeme pro vás parkovací čas do jednotlivých ulic. Parkování tak kdykoliv upravíte podle svých potřeb skrze formuláře na hlavní stránce.
Jak dlouho můžu parkovat?
Parkovat můžete tak dlouho, jak jen to bude možné a jakou délku parkování umožňuje daná ulice. Každé přeparkování do další ulice nám dejte vědět formulářem na hlavní stránce. Dodržujte prosím dopravní předpisy a naše všeobecné obchodní podmínky. S informacemi o limitech může pomoci náš operátor.
Zadal jsem chybnou SPZ, jak ji mohu změnit?
Vyplňte prosím příslušný formulář na našich webových stránkách a my Vaši záležitost co nejdříve vyřešíme. Následně Vám znovu zašleme emailové potvrzení objednávky.
Co když má ulice více indetifikatorů? Jak jej poznám?
Identifikátor ulice naleznete na dopravní značce v místě, kde parkujete. Většinou na jejím začátku. Je vždy lepší se podívat a uvést i tento číselný identifikátor, abychom pro Vás mohli zajistit parkování správně. S identifikátorem ulice může pomoct náš operátor na emailu support@parkingcard.cz a nebo na telefonním čísle, které bude obsaženo v emailu po potvrzení úhrady.
Funguje tato služba i pro zahraniční SPZ?
Ano. S naší aplikací můžete zaparkovat i pokud má vozidlo zahraniční poznávací značku.
Potřebuji zpětně vystavit fakturu, jak mám postupovat?
Faktury se vystavují automaticky ke každé objednávce a obdržíte je do emailové schránky, kterou jste zadávali při tvorbě objednávky. Faktura se může vystavit s malým zpožděním, ale vždy je vystavena v týž den, co byla objednávka vytvořena. Pro dotazy ohledně faktur a jejich úprav nás kontaktujte na emailové adrese support@parkingcard.cz.
Jak mám postupovat, když dostanu pokutu?
Vyplňte prosím příslušný formulář na našich webových stránkách a my Vaši záležitost do 60 minut prověříme. Každý případ reklamace řešíme individuálně a musíme nejdříve obdržet doklady o postihu, abychom mohli nárok na proplacení posoudit. Ne vždy má zákazník na úhradu nárok. Je nutné dodržovat dopravní předpisy naše všeobecné obchodní podmínky včetně dodržování limitů dané oblasti.
Jak mám postupovat, když mám podezření, že mi bylo vozidlo odtaženo?
Nejprve doporučujeme tuto skutečnost ověřit na webových stránkách Správy služeb hlavního města Prahy na tomto odkazu https://www.sshmp.cz/ . Zde můžete mimo jiné zjistit, na kterém odtahovém parkovišti se Vaše vozidlo nachází. Následně prosím vyplňte příslušný formulář na našich webových stránkách a my Vaši záležitost do 60 minut prověříme. Každý případ reklamace řešíme individuálně. Je nutné dodržovat dopravní předpisy a naše všeobecné obchodní podmínky včetně dodržování limitů dané oblasti.
Mohu stát celou dobu uhrazeného parkování na jednom místě?
Záleží na konkrétní ulici. Naše asistenční služba nenabízí překročení parkovacího limitu stanoveného pro danou zónu nebo ulici. Informujte se o limitech dané ulice a po vypršení časového limitu vozidlo vždy přeparkujte a dejte nám o tom vědět formulářem na hlavní stánce.
Opravdu musím vždy přeparkovat, když dojde k vypršení časového limitu dané ulice?
Ano, přesně tak. Je nutné vůz přeparkovat pokaždé po vypršení časového limitu původní ulice a novou ulici nám dát vědět skrz formulář na hlavní stránce www.parkingcard.cz. Nenabádáme v žádném případě k porušování dopravních předpisů a důrazně žádáme uživatele, aby našeho parkovacího asistenta používali v souladu s dopravními předpisy. Děkujeme, že dodržujete dopravní předpisy.
Co když přes vás parkování uhradím, ale nevyužiji parkovací čas celý?
Pokud nevyužijete celý uhrazený parkovací poplatek nebo včas, dostatečně často a správně neaktualizujete ulici prostřednictvím formuláře na hlavní stránce, zbývající částka bez náhrady propadá.
Co když nejsem se službou spokojený?
Pokud nejste s naší službou spokojeni, napište nám do 30 dnů a my Vám vrátíme parkovací poplatek.
Kontroluje váš parkovací asistent, zda musím za parkování platit? Některé ulice mimo centrum jsou přece o víkendu bezplatné.
Ne, náš parkovací asistent není navržen tak, aby ověřoval, ve které ulici se právě nacházíte, ani zda je v dané ulici nutné platit parkovné. Také předpokládáme, že může z vaší strany dojít ke změně skrze formulář na hlavní stránce. Pokud dopravní značka na místě uvádí, že je parkování například o víkendech zdarma, dejte nám prosím vědět a celý parkovací poplatek, který jste u nás omylem uhradili, Vám vrátíme nebo Vám nabídneme kredit na jiný termín.
Mějte však na paměti, že například v oblasti Praha 1 jsou všechny ulice zpoplatněny každý den v týdnu. Pro více informací nás kontaktujte emailem nebo zavolejte na linku uvedenou v potvrzovacím mailu.
Jste oficiální parkovací aplikace?
Ne, nejsme oficiální parkovací aplikace, ale parkovací asistent, parkovací Concierge služba. Naše webové stránky jsou stále ve fázi beta verze, takže se může stát, že občas reagují pomaleji nebo že potvrzovací e-mail dorazí se zpožděním nebo některé funkce nemusí být z technických důvodů dostupné či selže propojení s databází. Neustále pracujeme na zlepšování naší služby, našich webových stranek a zároveň se snažíme edukovat zákazníky, aby službu využívali správně a v souladu s platnými dopravními předpisy.